به سوی ظهور

....به فدای دعایت! به قربان نگاهت! قلب ما را نیز به لحظه ای از نگاه مهتابی ات و جرعه ای از نیایش آسمانی ات مهمان کن!

به سوی ظهور

....به فدای دعایت! به قربان نگاهت! قلب ما را نیز به لحظه ای از نگاه مهتابی ات و جرعه ای از نیایش آسمانی ات مهمان کن!

به فکر امام زمان نیستیم

آیت الله بهجت(ره(

تنها پیدا کردن و دیدن آن حضرت ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشریف ـ مهم نیست، زیرا دیدن آن حضرت ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشریف ـ در عرفات یا در جاى دیگر، که همیشه میسور نمى شود و ممکن نیست. لذا آقایى گفته بود: شاید شما هم به خدمت آن حضرت مشرّف شده اید و خیلى ها مشرّف شده اند. اگر مشرّف شدید، به آن حضرت نگویید که از خدا براى من زن، خانه، دفع فلان بیمارى و یا امراض خصوصى و... بخواه، زیرا این ها چندان اهمیّت ندارد.

 هم چنین آقاى دیگرى گفت: در اعتکاف مسجد کوفه آن حضرت را در خواب دیدم که به من فرمود: این هایى که به این جا (مسجد کوفه) آمده اند، از مؤمنین خوب هستند، ولى هر کس حاجتى دارد و براى برآورده شدن حاجت خود آمده است. مانند، خانه، فرزند و... هیچ کدام براى من نیامده اند.
البته محتاج به خواب هم نیست، مطلب همین طور است و هر کدام در فکر حوایج شخصى خود هستیم، و به فکر آن حضرت ـ که نفعش به همه بر مى گردد و از اهمّ ضروریات است ـ نیستیم!

 

              بیایم لااقل روزی یک بار دعای فرج را بخوانیم .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسیر عشق یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.koraim.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوب وزیبایی داری چون از امام زمان نوشتی خوشحالم که گذرم برخانه شما افتاد مهمانت شدم گفتم بی ادبی است بدون نظر بروم نظر که نه ولیسلامی کردم

مهدی یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.feryaleh.mihanblog.com

سلام مطلب جالبیه چه قدر کمبود حضور ایشان رو احساس میکنیم یا کم یا هیچی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد